Travesti

Lara

Merhaba Ben Lara 19 Yasında Cıtır Sexi LoLiTa yım [Bdsm fetişh grup Sex ] İliskilere acıgım Sitemde fetish rsmlerim Ve özel resimLerim var .. isteğe göre A+P oLaBiLiyorum . 20cm Alet e sahibim : ne duruyorsun ara beni yaşamak isteyipte yasayamadıklarını bırlıkte uyguluyalım [ günün her saatinde Bana Ulaşabilirsiniz.. [not] GizLilik ön PLandadır [[[ 0531 281 53 63 [[[[[[[ CAP CANLI MSN ŞOV TEL SEX SENI BEKLİYOR UZAKTAYIM GELEMEM DİYOSAN 250 KONTOR KARSILIGINDA YAPIYORUM ]]]]

Yaş19

Şehirİstanbul-Anadolu

Boy1.75 – 1.80

Ten rengiBeyaz

Saç rengiSarışın

Göz rengiKahverengi

Kilo60 – 65

Gögüs70 – 75

Bel50 – 60

Kalça70 – 75

BurçBalık

GSM0531 281 53 63

2549 http://www.modellara.com” ” “>Web Sitemi görmek için tıklayın!

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.